1a maj


det är maj, och det märks. vaknade kl 12, åt frukost i solen =) chillade ute nån timme, sen fixade vi mat, grillat ofc i detta väder! hur jävla gott som hellst. efterrätt med glass, banan och hemmagjort chokladsås by me ;) sen gled jag och matilda till säter och åt mer glass, och åkte efter det och hälsade på farmor på kyrkogården. 7 år sedan nu, sinnes.


      

    



gårdagen blev iallafall väldigt trevlig, vi käkade smörgåstårta här hemma först och gick sen över till moster där det var fest för alla åldrar. kusin hade sina grabbar där så vi satt på hans balkong ocg drack öl, finns det nått bättre och lättsammare sällskap än en hel hög med bara killar? dom drog vidare till säter på fest runt tio men det hade jag ingen lust med, så jag och matilda cyklade ner och kollade på majbrasa och fyrverkerier innan kvällen avslutades i lillalilla systers säng. jag hade tydligen lovat att sova över hos henne och vad gör man inte =)

stannar i gustafs en natt till så får dom skjutsa in mig till jobbet imorn. har inget spec att göra i borlänge ikväll ändå.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0