torsdag


veckan går hyfsat snabbt, imorn är det redan helg igen! imorse mailade jag in tatuerings mallen , så nu väntar jag bara på att få en tid :):)

andreas matlagning igår blev succé! så jävla gott det var, thaimat är det bästa. sen kollade vi scary movie och somnade skapligt tidigt för en gångs skull.  <3


efter jobbet ska jag umgås med syster m, blir kupolen först för hon hade fått lön och jag har alldeles för mycket pengar kvar för att vara jag så måste göra av med lite :p vi hade tänkt att gå på bio men tror vi skippar det och kör film + godis hemma hos mig istället :)

puss

Kommentarer
Postat av: Annanas

Hallå är inte jag din pircingkompis.

Borde inte jag blir infomerad om detta?

haha



Ses på Lördag.

DÅ jävla ska vi prata om de här.. =)

<3

2009-03-12 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0