torsdag


vart ledig idag igen, andreas stannade hemma från skolan (a) så vi gick upp runt 11 idag. spelade massa wii och chillade. vid 3 åkte jag tillbaka till stan med hans syster, tog cykeln på en liten tur till kuppan & sen till willys för att handla mat. haha dock är man ju lite ovan att cykla i storstan, i gustafs har vi inga rondeller, knappt övergångsställen, knappt några trottoarer :p så efter att ha flygit uppför trottoarkanter på väg mot kupolen (som gjorde att hela cykelkorgen med innehåll flög av styret) haha jag stod och garvade för mig själv när jag skulle styra upp den lilla olyckan. då fick jag se att det fanns ett fält bredvid trottoaren med en fet cykel på, jahaja, ja men då gick det lite lättare.

fick iaf med mig maten hem, och när jag sedan skulle ta ner cykel i källaren tappar jag fanskapet i trappen så den ramlar ner och nått reflex går sönder och flyger av, lyckad jungfrufärd med min lilla pärla ;)

nu ska jag duscha, sen äta mina efterlängtade majskolvar med smööör och salt. sen ska  jag tillbaka till gimsbärke, andreas ska vara barnvakt och ville inte vara det ensam. aja inte mig emot :)

sen blir det jobb imorn, gymma innan.

Kommentarer
Postat av: mandy

hahah jag ser dig framför mig i din lilla vurpa =) sköning

2009-03-27 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0