torsdag

 
sitter och chillar med datorn i knät klar för sängen om en stund. sitter och kollar på pulsklockor, funderar starkt på att skaffa en nu när det börjar bli vår på riktigt och man hellre vill ut och springa än svettas på gymmet. men tror att jag ska köpa en enklare variant som mäter puls och kaloriförbrukning typ. tror inte jag komma använda alla finesser som finns på de mer komplicerade varianterna. får beställa en när jag jobbar på onsdag, får man säkert ett skapligt bra pris :)

dagen har svischat förbi, gick upp halv 7 imorse, puh! träffade en till chef inom området jag ska jobba med i sommar :) imorn får jag svar. sedan gick jag upp till mammas jobb och drack kaffe och åt kakor :p gick ner till jobbet och jobbade vanlig dag. efter det en snabbis på kuppan innan jag gick till friskis för lite medel träning. men fy, jag gillar inte friskis alls, inte samma stämning som på svea. men försöker förbättra träningsstatistiken på friskis då mina träningstillfällen där hittills kostat i snitt 100 kronor gången om inte mer :p efter träningen sprang jag in på willys för att köpa hårgfärg, smör och pålägg. på väg hem dog jag av hunger typ så jag övervägde starkt att stanna och börja knapra på skinkan jag hade köpt men kunde hålla mig tills jag var hemma haha. när man väl hade ordnat upp 'kvällsmaten' börjar jag med att hälla ut tekoppen i knät, joobbigt.

har även färgat håret, på mig själv :p brun/röda färgen jag hade från början. gillade den bättre än det hel bruna, kommer antagligen passa bra till löshåret som ska i på måndag också.

imorn och 5 dagar framåt är jag ledig :D det blir gött, har inga speciella planer alls än. utgång med kusin imorn antagligen, och sen kanske hem till gustafs på lördag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0