tisdag


fan, jag som skulle vara duktig och klara mig utan löshår fram till greklands semestern i maj och sätta i det till sommaren igen, men icke! ringde precis och bokade tid hos johanna, på måndag 13:30 åker det i igen :D underbart, ett nytt typ av hår, indiskt eller nått blir det. skulle vara bättre än det jag haft de andra gångerna. orkar inte hålla på med clipsen jag köpte, blir jättefint när man har i men så fort jag utan dom känner jag mig apful, orka det :p plus att jag har skapligt med pengar över denna månad, otroligt.

jaja ikväll ska jag och fixa till naglarna också, en gång till iaf. när det blir dåliga nästa gång rycker de skulle jag tro, väldigt snyggt men dyrt. 600 kronor i månaden kan man lägga på mycket annat!  haha vilka lyxgrejor man kan unna sig när man har eget hushåll, fattar inte hur det går ihop. undrar vad det är jag har dragit in på sen jag flyttade alltså?


nu ska jag ut och jobba igen, ikväll är det final i mästarnas mästare och sedan andra avenyn, perfekt :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0