söndag


shit vilken gårdag , händelserik är det enda jag orkar säga. mysigt med tunna, gott med öl, bästa sarah (och hennes mamma) mina ben är inte så vackra efter kapplöpning runt huset i skaren, EMO ben! grymt va mycker bra ideér o roliga lekar man kommer på när man druckit lite :p

nu är jag hemma i älskade lägenheten, skjutsade sarah till jobbet och åkte o köpte glass :p nu har jag kollat på systrar i jeans o ätit en jävla massa glass. ska kila ner o kolla om det finns nå tvätt tid, kul söndags syssla. sen är det bara att vänta på att klockan blir 7 då sarah slutar jobba. hämta henne, sen hem till mig och käka + film.

hoppas ni haft en bra helg!

pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0