söndag


igår blev det chill hemma hos mig med andreas =) jag slutade jobba kl tre. åkte hem och gjorde klyftpotatis med morötter, fläskfilé och fetaost, allt in i ugnen. och sås till det! åkte ner och hyrde filmer, eden lake (thriller) & death race (action) riktigt bra filmer båda två, hände nånting hela tiden. thrillern var iofs rätt skruvad men absolut sevärd. skruvade om klockan så den blev nog 3 innan vi kom i säng.

vaknade vid 11 idag, käkade frulle sen åkte jag ner på stan och hämtade mamma som slutade jobba då. ner på svea och gymmade en timme. riktigt kul, med nya skorna & pulsklockan =)

fick se ett recept på amandas blogg - kladdkaka i micro. var bara tvungen att pröva. ska provsmaka den när den kallnat, sen duscha mig och dra över till sarah för at kolla söndagens alla bra tv program =)

Kommentarer
Postat av: mandy

men härligt! :) du måste ju hålla med om att den var god?

2009-03-29 @ 20:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0