söndag


första dagen idag sen jag flyttade till borlänge som jag har en helt fri dag trorja fan :p andreas drog på samling kl 7 för han skulle till karlstad o spela match, jag som vet vad det är för ingredienser i en havregrynsgröt gick upp o fixade det åt han (; sen somnade jag igen och gick upp halv 12 nästa gång, startade en tvättmaskin sen gick jag ut och tog en 'morgonprommis' skulle gå runt sportfältet, villade bort mig och hamnade på tjärnaäng skolan skolgården var en jävla labyrint, hah. hem och käkade frukost, tvättade ännu mer, storstädade lägenheten, bäddade rent, diskade osv. nu är det så fint :)
 

ikväll funderar jag på afro dans på friskis om amanda ska ;) annars så blire nog en väldigt lugn söndag, bra tv på söndagar iaf (y) veckan som kommer blire jobb måndag - torsdag, sen är jag ledig hela 5 dagar, lovely!



nu ska jag gå o handla ägg, blev sjukt sugen på pannkakor!

Kommentarer
Postat av: mandy

haha, baby. ingen afro igår :S men next sunday! och kanske en dag nu i veckan? ;)

2009-03-16 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0