home


är hemma i gustafs och ska sova här inatt , jobbar bara tre timmar imorn innan stängning så börjar inte förens kl 3 så passade på att åka hem en sväng. men tyvärr har min lilla familj lite andra sov vanor än de jag skaffat mig sen jag flyttade , jag ville prata osv men en efter en droppade av så här sitter jag ensam vid datorn samtidigt som jag äter chips och målar naglarna. och imorn skulle ingen va hemma i detta hus , har försökt få båda syrrorna att skolka och pappa att ta ledig pga vård av sjukt barn eller något men icke. så åker nog tillbaka till stan rätt tidigt iaf , måste köpa nått dunder bra för min mage. sen ska jag försöka hinna ut till skogen (gimsbärke) till andreas och hämta deras bil så jag slipper gå överallt :p sen väntar då 3 timmars jobb och efter det åker jag tillbaka till andreas.

på fredag är det möte kl 8 angående sommarjobb, spännande. sen vanlig arbetsdag och sen tar jag helg på riktigt , alltså första lördagen jag är ledig på ett bra tag :) helgen är så gott som färdig planerad redan .


nu ska gå och krypa ner bredvid lina som redan sovit flera timmar , men hon bad om att jag skulle sova med henne och vad gör man inte :)  även syster nummer två ville ha mig som sovsällskap , skönt att vara poppis när man kommer hem!

GODNATT!

mamma, pappa, matilda & lina - fyfan vad jag älskar er , <3



                                            <3


       <3                                                             







                                                                      <3
                                                                                                                                


                            <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0