natti natti



hunnit med mycket idag, vaknade i gimsbärke och gick upp halv 7 :S åkte raka vägen till svea och gymmade innan jobbet, är ju bara för gött att ha det gjort innan jobbet =) skönt att ha lång tid på sig, älskar att duscha, basta och fixa sig låångsamt.

på lunchen tvingade jag oskar att gå ut och äta med mig för jag glömde matlådshelvetet i kylskåpet. blev thai, jag var snäll och iallafall lät oskar bestämma vilken av alla thai ställena vi skulle äta på =)

efter jobbet kom mamsi & papsi och hämtade mig, köpte med oss american take away hem =) glass till efterrätt. båda syrrorna droppade sen in en efter en. älskar er familjen =)  pappa skruvade upp tidningsstället som stått och väntat på att bli upphängt ett tag. blev så bra så =) pappa börjar nog bli lite smått trött på att alltid behöva ha skruvdragare osv med sig när han ska hälsa på :p sen blev det lets´s dance final för dom så då satt jag vid datorn och nördade, då tyckte dom att jag var tråkig och åkte hem. nejdå :p när dom hade åkt diskade jag, var nog disk sen över en vecka tillbaka. jag är hopplös. tänkte gå och lägga mig i brist på saker att göra, men då kom sarah & lovisa + några grabbar förbi, dom skulle tydligen på krogen. nu har dom gått och jag har duschat, och installerat min pulsklocka. hoppade hopprep för att se att allt funkade, det gjorde det. (tur att man bor på bottenvåningen)  provade även att tänka på en viss person och då gick pulsen upp ;D haha kanske någon som vill låna klockan när man är på krogen, kolla om pulsen går upp när man pratar med nån viss person, se om det är nått extra! prövade dock inte att tänka på personer som gör en förbannad, då borde mätaren ge utslag :p får allt forska i det där. har inte läst på om alla finesser än men grunden fattar jag!






nu blir det sängen, jobb imorn 1o -15.
kanske en sväng till kuppan efter det =)
hela kvällen och natten sen ska jag bara pussa på andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0