måndag ,


.. och med det har min 6 dagars jobbvecka börjat. men det är pengar, sen jag flyttade så har jag på nått sätt blivit rik :p fast jag slänger ut pengar på hyra, el, bredband, mat osv så har jag mer pengar kvar när månaden är slut nu än när jag bodde hemma och lätt brände en hel lön på bara skit. men denna månad kommer jag få lite sämre lön än vanligt (sorri sarah, jag ska inte klaga ;D) och självklart får jag el och bredbands räkningarna just då. tv-licensen slängde jag, svårt det där hur man ska göra. visst man får mycket för pengarna, men klarar man sig utan att behöva betala spar man ändå 2000 kronor på ett år :p hur gör ni? får se om nån kommer och knackar på, men så lite som jag är hemma borde jag kunna undvika dom.

veckan är full planerad utanför jobbet också. lösa en del med a ikväll, träningar innan och efter jobbet, andra avenyn-kväll imorn med sarah som vanligt :D och så ska syster m sova hos mig, då blir det bio igen!


/jl.




 


Kommentarer
Postat av: mandy

olykligtvis kommer du nog vara hemma när dom knackar på dörren och vill att du ska betala tvn, men det är bara å lösa dörrn och släka lyserna, haha :D ses vi i veckan?

2009-03-09 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0