måndag



helgen rullade på riktigt snabbt, trots att det var tråkigt att vara utan a en hel helg :( jag lagade grymt god mat åt familjen när jag kom hem på lördagen, sen var det godis & robinson på kvällen, men är riktigt besviken på det programmet! var inte alls vad det var förr :p söndagen spenderade man i en svettig sporthall i rättvik och kollade när syster L spelade handboll. sedan plockade vi upp andreas på väg hem, blev massa tv tittande & jag invigde även min nya cykel som jag köpte i helgen genom att cykla till OK och köpa snus åt andreas. men sen kom ju tyvärr snön tillbaka så cykeln får nog vila ett tag till ser det ut som.

nu är det första gången denna dag som jag sitter ner trorja :p imorse ringde mormor kl 7 och sa att jag inte behövde följa med henne till sjukhuset för morfar skulle följa med henne iallafall. så då somnade jag om, vilket va riktigt skönt att få sova nån timme till för jag & a var båda lika störda igår så vi dampade nog ändå tills kl 2 :p sen har dagen innehållt:

¤ tränade lunch pass på friskis
¤ tog mammas bil och åkte till gustafs/frissan
¤ hämtade upp syster L och tog med henne hem till mig, handlade skapligt mycket mellis som vi tröck i oss i soffan samtidigt som vi kollade på OC =)
¤ åkte ner på stan och mötte övriga i familjen för att göra nya pass på polisstationen
¤ jag & mamma gick ner till svea och körde ett body balance pass.
¤ stannade några timmar hos mormor & morfar på väg hem från träning, fick god laxmacka till kvällsmat.


späckad dag, ganska skönt ändå o veta vad man ska göra :p imorn är man ledig igen, blir en morgonprommenad. sen till kuppan och byta storlek på en bh jag fick av m & p när dom kom hem från spa. sen på kvällen ska jag till negrerna i gimsbärke :) har inte träffat dom riktigt sen dom kom hem från thai. hoppas dom har tagit mycket kort.



nu blire spikmatta, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0