lördag


 
väldigt trevlig blev kvällen igår, kusin drog med sig vattenpipan och den funkade fin fint denna gång (y) dock luktar hela min lägenhet inrökt med en touch av jordgubb så så illa är det inte iallafall ;D blev lite blandat folk, och kvällen avslutades på flamman där man träffade lite gammla godingar, vissa som man nog aldrig blir klok på :p sen drog jag och kusin hem till mig för att sova, kokade nudlar och städade ihop det värsta. imorse blev det glass till frulle innan han drog hem. sen har jag diskat o dammsugit så nu finns det inte ett spår av fest kvar.

mam & pap kommer snart hit med fika :) sen bär det hem till gustafs ett dygn. blir gött, antar att lina redan har bäddat åt mig i hennes säng <3

ska hoppa in i duschen nu,
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0