lördag


skön lördag, började med att jobba till kl 2, sen åkte jag hem till lägenheten, andreas hade lagat mat (y) sen fixade jag snabbt ihop en kladdkaka för farfar och hans kvinna skulle komma på besök :) när dom hade dragit åkte jag och a och tvättade hans pärons bil på statoil som tack för lånet att vi fått låna den de 3 veckor dom varit i thailand. hon i kassan frågade om vi ville ha tvätt MED borstar, öh ja vad annars kan man undra? och imorn kommer dom hem från thailand, sjukt snabbt dom 3 v gick. sen har vi chillat med räkmackor, godis & green street hooligans :)

igår blev det utgång i alla fall, började hemma hos mig =) jag, lovajs, sarah, kusin alex, omp, lyttis & andreas. sen kom amanda, clara, emelie & jennie en stund innan vi drog ner på stan och lämnade stackars andreas ensam. det blev flamman och det var förbannat mycket folk! kom hem till en städad lägenhet och en sovande snygging, <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0