fredag


fredag tjohoo, gick upp 7 idag och åkte på arbetsintervju. andreas gjorde allt möjligt onödigt hemma imorse så jag sladdade in fem minuter innan mötet började. sommaren kommer nog bli bra , ska på en till intervju med en annan chef och se om hon har nått bättre =) kommer få skapligt mycket mer fritid med ett sånt jobb , fast intersport i mitt hjärta , kommer bli grymt konstigt att inte tillbringa sommaren där i år.

hann hem en sväng nu emellan möte och jobb. kaffe & datorn :) ikväll åker jag och andreas hem till gustafs och käkar middag med mina päron, båda syrrorna skulle tydligen va borta ikväll. sover nog även kvar så vi kan dricka lite öl. måste gå och hyra nån bra film på lunchen , så man slipper let's dance eller liknande . måste snällt fråga oskar också om han kan gå till systemet åt mig (a) för imorgon blir det öl & bada tunna hemma hos sarah =) och då måste man ha öl , passar inte att dricka vin i badtunna.

nu ska jag packa ihop och dra mig mot jobbet , tyvärr jobbar inte anna idag men fick träffa henne igår de 3 timmar jag jobbade , och jag säger bara tisdag , fyfan vi kommer dööööö , halvt i alla fall .


puuss och trevlig helg kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Annanas

Så du lämnar mig i sommar!!!

Hur jag ska överleva?



Fast å andra sidan blir vi bundis på tisdag.

Haha Näsan i alla fall

2009-03-06 @ 10:35:18
Postat av: mandy

fan va trevligt med badtunna! :) bjuder du hem mig nåndag nästa vecka så kan jag hjälpa dig med lite bloggfix? ;)

2009-03-06 @ 13:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0