fredag


JAAA! jag fick jobbet som jag ville ha :D:D hade mobilen med mig vart jag än gick idag i väntan på svaret. när jag var ute och sprang vågade jag inte ens lyssna på ipoden utifall jag skulle missa att höra när chefen ringde. precis när jag skulle trava iväg till sarah ringde kvinnan med det bra beskedet! :D ska dit och hälsa på nästa vecka.

sen har jag & sarah fördrivit eftermiddagen på kupolen, shoppat lite lite och fikade länge :) slank in på rusta och köpte lite bra o ha grejor innan vi gick hem till henne och åt korv m bröd! ikväll blir det utgång, kusin och dom dyker snart upp :) ska försöka bestämma vad jag ska ha på mig innan dess.

när jag för en gångs skull är ledig en hel helg så drar andreas till stockholm :( tråkigt för mig. så imorn passar jag på att åka hem till gustafs :) mamma och pappa plockar upp mig runt 3 så sova ut hinner man. dom töntarna ringde precis, dom är på spa i mora. gled runt i morgonrockar och drack juicer osv. kan verkligen inte se min far i den rollen :p fast han hade smugglat öl med sig in iaf  så antar att mamma inte var alltför glad över det. men är det fredag så är det!

aja, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0