fredag


godmorgon! gick upp tidigt idag för att skjutsa matilda & andreas till skolan, haha fyfan va gammal jag känner mig när man säger så :p fick även stanna efter vägen och köpa cigg åt tjuvrökaren och snus åt tjuvsnusaren. gammal jag lät igen! hade väldigt mycket tid över denna morgon så har duschat i lugn o ro, städat lite, setat vid datorn och till o med kokat ägg till frukosten. ska snart bege mig till jobbet, blir lunch hemma hos mormor & morfar idag :) sen får vi se vad som händer till kvällen. kan nog hända att det blir krogen och faktiskt så känner jag mig ganska pepp på det!

gårdagen var trevlig med syster, sjukt mycket bättre kontakt vi fått sen jag flyttade. lurade även på henne ett par av mina typ oanvända converse eftersom jag köpte ett par nya :p nejdå, dom var faktiskt för stora för mig. blev kuppan med henne efter jag slutat jobbet, började med att käka på donk (y) sen hann vi med lite shopping, eller jag iaf. och slutade med att ta en sväng förbi videoteket för o köpa godis till filmen jag hade hemma. där väntade andreas, både han och jag somnade rätt snabbt. haha jag hyrde 3 filmer förra veckan och jag har somnat till varenda en, värt :p

nej nu lär jag sticka till jobbet, ha en bra dag everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0