21:58


andra avenyn är ju äckligt bra, längtar redan till nästa tisdag :p denna tisdag spenderades dock utran sarah, konstig känsla haha. ensam för tredje kvällen i rad, vad gör alla? enda bra med det är att jag lagt mig skapligt tidigt i alla fall.

skönt att ha naglarna fixade nu, tog ett bra tag och magen kurrade som bara fan. fick hinka NT's goda kaffe för att fylla magen med nått. sedan gick jag hem och gjorde varma mackor och slog mig ner vid tvn.

nu blire dyschen och sängen med nya veckorevyn (y)  imorn börjar jag 12, men ska ändå upp vanlig tid för att ut o prommenera med mamma & mormor, 3 generationer runt älven blir det nog :) sen frukost hos mig efter det!

puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0