tisdag/onsdag


♥ ♥ ♥

 
haft en skön dag med syster i dammsjön, kunde dock inte bada eftersom man skulle vänta minst en vecka att bada med tattueringen, så lite svettigt blev det! kycklingsallad, lösgodis, pepsi max & sprillans ny veckorevyn, fint! :-) på kvällen blev det säterdalen med paps & matilda, pizza på athena efter det. lät pappa ta en starköl, så jag körde raggarbilen hem, inte det lättaste med handväxel o grejer :p hah jaja, sover kvar i g inatt, imorn ska jag försöka ta mig upp skapligt tidigt och åka till sommarstugan, de blir så skööönt!


riktigt underhållande att sitta hemma vid datorn, datorn är inte spec gammal iofs, mest bilder från -o8!









 puss godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Annanas

Hej vännen!

Vi kanske kan ta en kväll du och jag och vara karlar ihop.

Grillning och lite öl/vin?

Hur låter de?

Puss

2009-07-01 @ 17:04:23
Postat av: julia

haha snygg bild det där på dig och pappa :-)

2009-07-07 @ 11:32:33
URL: http://juliapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0