torsdag


toppen dag idag verkligen! stort GRATTIS till min snygga kille som klarade teoriprovet imorse :D skönt att jag förhoppningsvis snart slipper köra runt på han, ser så fel ut när killen sitter bredvid :p sedan så kom min vän anna och hämtade upp mig, vi åkte och kollade på tattueringar, så nu ska jag bara välja om jag ska göra dom den 25 eller 30 juni, var egentligen väntetid till september men orka det, så dom kunde klämma in mig ändå som tur va (y) men blir inte den grej jag hade tänkt göra, den får vänta så gör jag några mindre farliga till en början! sen blev det en sväng på kupolen och avslutades med fika hemma hos mig, en jävligt kladdig kladdkaka denna gång. men den gillades skarpt av vilgot, så nu har jag putsat bort kladdkaka från både bord, golv och blomkrukor, haha :D




& imorn är det studentsdags, tänk att det redan är ett helt år sedan jag tog studenten, sick! vad har jag gjort ett helt år nu liksom? :p flyttat hemifrån och tjänat skapligt med pengar iallafall (som iofs är slut men..) så imorn är det kusins alexanders tur bland annat. tråkigt att man inte hinner vara med på flera studentmiddagar, lovisa & sarah får klara sig utan mig så får det firas rejält kvällen & natten lång sen! hoppas verkligen på bättre väder imorn bara!


Kommentarer
Postat av: Annanas

Vilket charmtroll jag har..

Jag gillade faktiskt också kladdisen

2009-06-04 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0