torsdag


hemma efter ett ganska så chill arbetspass, jobbade 5,5 timmar och det enda jag har gjort är att koka makaroner & steka köttbullar åt en! när jag kom hem var lägenheten storstädad, tvätten borta & fina blommor stod på bordet :-) jag kommer sakna dig enormt!
 
            


innan jobbet var jag som sagt och tattuerade mig så nu är den på plats :-D Andreas var med och höll mig i handen. gjorde som tur var inte ont för fem öre, tacksamt ställe att göra den på iofs. tog runt 25 minuter kanske! 

                                                                                                                      

                                                                                                                       

nu ska jag gå och möta syster vid ica maxi när hon slutat jobba, skydda henne mot festival besökarna! sen ska hon bo här några nätter :-)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0