tisdag

sitter ben mina liniment insmorda & jävligt ömma ben högt i vädret, men nu är iallafall blodomloppet avklarat, fick ändra från en mil till en halvmil i sista sekund. pga halsont och blodprover som ska tas imorn bitti. gjorde halvmilen på 29 min och det är jag riktigt nöjd med :-) hade som mål att klara det under halvtimmen så. så jävla mycke vilja i slutet. men jag och syster peppade varann fint där! stolt över min pappsi också som gjorde hela milen på under en timme. (haha och min mamma som släpade runt sitt gruppboende en halvmil på 1,5 timme) efter det var det picknick med lax, pot sallad, mackor, pålägg, mozarella, grönsaker, choklad... och jag som bor ensam fick ta hem allt som blev över ;D

annars har jag jobbat sista dagen på intersport idag & varit på medicin delegerings kurs för sommarjobbet.

ledig imorn, men måste upp tidigt ändå och åka och ta blodprover. hoppas nästan att dom hittar nått fel så jag kan bli pigg nån gång. jag tränar skapligt mycket men så fort jag anstränger mig det minsta så blir pulsen skyhög. blodomloppet joggade jag mig mest igenenom och pulsen gick upp i 199, jag är inte frisk!  jaja, det visar sig. efter det blir det lunch med mami & syster :-)


  (ja, jag vet, alla fick) :p

Kommentarer
Postat av: Annanas

DU är helt GRYM som sprang.



2009-06-03 @ 10:06:12
Postat av: tess

men hallå, jag såg inte dig..! fast du sprang väl så fort så jag inte hann se dig:)

2009-06-07 @ 01:56:51
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0