tisdag


håller på och gör mig midsommarfin, med ansiktsmask & tandbleknings skenor i munnen, inte speciellt vacker just nu med andra ord :p & på tal om midsommar, jag längtar längtar. åka upp till sommarstugan i dala-floda. hela släkten samlad, eller okej, det är första gången nu på några år nu som jag ska vara där under midsommar. tyvärr har kusin alexander & min syster matilda droppat av i år. först vanligt firande runt majstången, sen bada tunna, bada bastu och dricka massor med öl! jajamen, det blir toppen :-) som grädde på moset ska andreas med så det kan inte bli annat än lyckat! 




paradiset


dagen idag har bestått av en arbetsintervju, och jag har ingen aning om hur det gick. gruppintervju, riktigt värdelöst! tror vi var 12 stycken, och kan tänka mig att alla skulle passa bra för det jobbet. fanns en människa som försökte få uppmärksamhet hela tiden och smörade på så det bara blev töntigt , men men tror knappast hon får jobbet, vilket hon säkert tror själv.

åkte till mammas jobb efter det och snackade lite skit. lånade bilen och åkte och köpte nya gardiner, kom jag på att jag inte äger ett strykjärn så hörde med min granne simon om man kunde få låna men då var inte han hemma så det får väl vänta ett tag till då. svängde också in på kupolen för att lämna tillbaka ett linne, men självklart kom jag inte ut från kupolen rikare, hittade väl en klänning som jag tog med mig i farten utan att prova men den passade fint! kanske kan användas på midsommar? troligen inte!






sen har jag umgåtts med andreas några timmar, nu är han på jobbet och jag ska släpa mig mot sängen. imorgon blir det jobb 13oo till 213o. innan det ska jag hinna med att gymma & köpa rullgardiner eftersom persiennerna i lägenheten inte hjälper ett dugg.



puss godnatt!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0