tisdag


fan vad drygt det är när man är så här oaktiv att uppdatera! har ju hänt en massa sen sist jag skrev (lördags)

iallafall så har jag nu 2 skapligt lugna veckor innan jag börjar jobba heltid på gruppbostaden. hittils har det varit en massa avslutningar, kusin student, syster lina som slutade 6an igår (bilder kommer när jag fått dom, hon var sötast av alla) och idag var det kusin wilma som gick ur 4an :-) hon sjöng solo i kyrkan och det var grymt fint, sjukt att en sån röst kan komma ur en sån liten unges kropp :D & imorn ska jag till amsberg och kolla på andreas bror kevins avslutning. idag var det också möte på nya jobbet med personal & vikarier, massa skitsnack och smörgåstårta i 2 timmar :) och det fick man betalt för. nästa vecka har jag två introduktions dagar, och sommaren kommer bara bli så himla bra :-) efter mötet åkte jag raka vägen till svea och gymmade i de fina vädret, kroppen kändes för första gången på länge riktigt okej, blodproverna jag tog förra veckan var normala, men jag känner mig fortfarande inte "normal" så nu ska jag få komma till falun på skallröntgen! efter träning ---> storhandling, har varit fattigt i mitt kylskåp tillräckligt länge nu :p slog till och gjorde potatis gratäng med kassler i till min baby och mig innan han skulle börja jobba. sjukt tråkigt det är när han jobbar natt, heela sommaren :-( men men, det kommer vi fixa.

i helgen åker ju jag & andreas iallafall till stockholm :-) hans present från mig när han fyllde 18. och det kommer bli helt underbart!


nu MÅSTE jag sova! kevins avslutning imorn som sagt & andreas syster kommer och hämtar mig kl 7 imorn.

puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0