söndag


tillbaka i lägenheten igen efter några riktigt bra dagar! börjar från midsommarafton;

den firades som sagt i sommarstugan i dala-floda. när vi skulle ta ner majstången för att klä den så gick den av!! så det blev att bege sig ut i skogen för att hitta en ny perfekt stång, skala den och pynta den. när den sen skulle upp igen hade lite av pyntet hamnat snett, stången lutade åt fel håll och passade den inte i de gammla bultarna så pappa fick hämta motorsågen :p slutade med att majstången restes en sisodär 5 gånger innan den stod där den skulle. det blev stark bål och lite dans, dansen slutade alldeles för seriös och en amerikan som var på besök tog björnen sover på riktigt allvar vilket slutade med att hann sprang sönder bryggan! sen var det massa mat & massa dricka, bada bastu & bada tunna :-)

midsommardagen körde vi 5 kamp innan jag Andreas och mam åkte hemåt. grillning hemma hos Andreas, körde Inga till akuten, godis, chips, film (bröllopsduellen) och inge säterdalen detta år alltså.



 
 


idag har vi bara chillat i solen, kollat på grabben i graven bredvid & spelat buzz! Andreas har  även satt upp mina rullgardiner, tack älskling :* första gången som pappa slapp ett 'byggnadsarbete' hemma hos mig. nu ska jag duuuscha sen sova. imorn blir det första gången på nya jobbet som jag ska sova natt!


Kommentarer
Postat av: mandy pänayd

låter som du hade trevligt! och nej, inte alltöfr oväntat att vi har samma linne!

2009-06-22 @ 01:11:44
Postat av: Din älskling<3<3

gud tack för en underbar helg gumman<3<3<3du och din familj är guld värda!!!(=Älskar dej!!!!!!!!

2009-06-22 @ 04:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0