söndag



hemma igen & helgen jag längtat såå efter är över tyvärr . men bra bra bra har den varit :-) förutom att himlen har stått öppen och regnet öst ner exakt hela tiden. kom till stockholm kl elva igår, gick på stan några timmar innan vi checkade in på hotellet som låg högt upp på drottninggatan, helt okej. sen bar det iväg till grönan i regnet, har inte varit där sen jag gick ur 9an för fyra år sen och hade inte för mig att det var så litet där. första attraktionen vi åkte i tröck så hårt mot låren så bygeln pajade min mobil display plus att jag är blå på låret idag :p men trots det och det jävla regnet så gjorde vi det bästa av saken och hade lika kul för det. nyheten insane var galet rolig, men katapulten är fortfarande favoriten! blev besviken på spökhuset där spökena hade kafferep och inte ens märkte att vi gick förbi dem!! 6 timmar härjade vi runt i regnet och gick hem när sommarkrysset slutade. tänkte ta en öl på stan innan vi skulle tillbaka till hotellet men vi var genomblöta och frös så vi köpte cola, chips, godis & muffins och gick till hotellet och tjockade i oss :-D


       
  ♥    ♥  






vaknade elva imorse, checkade ut, brunch på wayne's, fyra timmars shopping och andreas klagade inte alltför mycket ;-) han hittade en del han med så. haha men han konstaterade att hans bästa inköp var ett paraply (y) mest nöjd är i alla fall jag över jeansen, från gina, deras jeans är kung! hur som hellst, helgen var perfekt, A har åkt för att jobba natt så jag ska snart bädda ner mig ensam igen. veckan som kommer bjuder på intro på gruppbostaden, måndag & onsdag 13:oo -21:3o. jobbintervjun på tisdag och sen är det midsommar, årets mysigaste högtid!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0