onsdag, fast torsdag


denna dag har gått i ett, och det gillar jag! gick upp vid tio, åkte till jysk och köpte rullgardiner, så nu skulle en pappa behövas för att fixa upp dom (a) men är väl säkert helt fel storlek med längd och bredd, mätte lite snabbt med en 30 cm linjal innan :p åkte sen till stan för att lämna bilen till mamma som jag fått låna ett dygn. hon var och förlängde naglarna och när jag kommer ner dit sitter det en karl bredvid henne och förlänger sina naglar!? va i helvete, sjukt!!

sen har det varit jobb från 13oo till 2o3o, fick gå hem en timme tidigare för att jag jobbade över i måndags. vilket passade bra för det var festligheter som stod på schemat för kvällen, lovisa fyllde19 ♥  så jag hann vara med en stund hemma hos sarah innan, sen gick vi ner på stan. jag & amanda drog oss hemåt efter skrubben. hade glömt att äta kvällsmat så sitter och njuter av fantastiskt goda nudlar nu. ska försöka ta mig i säng nu, men är inte det minsta trött!

imorn blir det att packa ihop och åka till sommarstugan, jag & Andreas åker upp med mormor & morfar imorn så hinner vi vara där två nätter :-) resten av folket dyker upp på fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0