lördag



först, GRATTIS MIN ÄLSKADE ANDREAS TILL KÖRKORTET! :D                                              

                                                                                                                       
 






gårdagen var helt perfekt! :-) släkten samlades hemma hos mig så gick vi vidare till haga för att kolla på kusin alexander, usel plats vi stod på så vi varken såg eller hörde nånting :p kallt kallt kallt var det, men tog klänning som planerat och pinade mig igenom utspringet... kollade på dom snygga vagnarna & åkte sen hem till gustafs/alexander. (andreas = bra chaufför) asgod mat, dricka, tårta, bra sällskap osv. blev kvar ända till klockan tio. sen körde vi hem mormor & morfar, jag åkte hem och böt kläder sen fortsatte vi till anna & victor i årby, där männen i sällskapet var chaufförer. vidare in mot stan med en sväng genom parken, och blåbärsshot på skrubben! sen hem, sängen var skön och efterlängtad. mitt hjärtas hjärta fick nå fel igen, och jag blir lika rädd varje gång! efter några samtal med knäppisar på akuten och sjukrådgivningen kunde a tillslut somna...

idag var vi uppe vid tio, kollade på andreas lillebror kevins match. nu sitter jag i gimsbärke helt sprängmätt efter massa köttfärslimpa om ni ville veta. till kvällen blir det gustafs igen, lilla mamma som fyller 46 :-) grattis <3 men jag ska nog erbjuda mig att köra idag så andreas får dricka. mosters familj får även sin hundvalp idag så den ska också med på kalas! sweet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0