lördag


På ett sätt så längtar jag så jävla mycket efter att peace and love ska vara över. När jag väl är hemma i lägenheten vågar jag inte längre sticka ut huvudet på balkongen för varenda gång hittills, och jag lovar att det verkligen ÄR varje gång så kommer det nån människa och vill att jag ska ställa upp på nått sätt. typ låna parkeringsplats, vill att jag ska fylla på vattenflaskor och alldeles nyss kom det en jävel och frågade om det fanns någon möjlighet att hon skulle kunna få låna min toalett, öööh? Nej det finns det verkligen inte, lortmänniska. Åker man på festival borde man väl räkna med att det är bajamajor som gäller, eller? Började däremot veckan och var snäll genom att låna ut parkeringsplatsen till ett gäng med husbil, fick 24 coca cola burkar för det så jag var nöjd, har ju ändå ingen bil. Men sen dess tror dom att jag är deras betjänt :@

       


Nu har jag i alla fall fått setat 30 min på balkongen utan att nån kommit och bett om nått (y) men snart kommer pappa och hämtar mig, ska hem till gustafs, sola & grilla :-) senare ikväll bär det nog tillbaka hit för att parta, sarah blir nämligen 19 today!




bjuder på den här dåliga bilden på tattueringen (mobilkamera)

    
la familia

Kommentarer
Postat av: mandy

jättefin baby!

2009-06-29 @ 01:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0