<3




min älskade söta, snygga, coola, tuffa lilla lilla syster gick ur 6an! :-)




snygga brudar! :-)







kvällen har varit okej tills nu, andreas har åkt och jobbat så jag ska snart bädda ner mig ensam för tredje natten i rad :-( jag & anna var och tränade 2 pass tidigare ikväll, och jag var helt jävla säker på att passen skulle vara klara vid 6, så jag sa till andreas att komma hem till mig tills dess. men då hade gullet åkt hem till mig tidigare för att laga mat tills jag kom hem, det lilla problemet var bara att jag hade fattat fel på en timme så när jag kom hem väntade en missnöjd baby & kall mat på bordet! ååååh, störd man blir på sig själv :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0