torsdag


började dagen med 50 min promenad, hittar ingenstanns i den här stan så tog samma slinga som blopomloppet gick, lika bra det så jag kom hem nån gång. efter det hämtade mammas bil, plockade upp baby på hans jobb och åkte till gimmen och stekte på lite dom studerna solen visade sig :-) inte en människa där. nu har jag fixat ihop mat tills andreas kommer från träning, sen ska vi äääntligen få sova tillsammans, går långt mellan gångerna med våra konstiga arbetstider.


imorgon är det sätercrusing, vilket brukar vara sommarens höjdare! enligt traditionerna blir det grillning hemma hos moster innan  säter :-)


Kommentarer
Postat av: Annanas

Jag saknar dig!!

2009-07-18 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0