fredag


Jobba natt ikväll, ska till Blombergs café vid lunch och äta/fika med en personal och två av de boende, mysigt :-) Kvällen kommer säkert bli superlugn på jobbet, gick två bra filmer ikväll i alla fall, en på 1an & en på 3an.

Nu ska jag ta tag i mig själv, ska ner på stan innan jobbet och hämta min mobil, som dom INTE lagade för den var vattenskadad (vilket jag iofs väl visste men man kunde ju alltid hoppas)  skit också.

Inatt drömde jag sjukaste drömmen, jag och min släkt var utomlands. Vi var ute på en stor båt på havet, jag gick och la mig bredvid ett par för killen var snygg. Så började vi flörta med varandra fast hans flickvän låg bredvid, sen började han prata om sin bakgrund och då visade det sig att han var pojken som kallades DET. Alltså huvudpersonen i dom hemska böckerna som var poppis för några år sedan. När båten kom tillbaka i hamn tror jag våran relation sket sig iofs :p Haha helt sjukt.


jaja ha en fin fredag, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0