torsdag


Har jobbat mest hela dagen, jobbade över 1,5 timme som jag får ta ut i komp vid nått passande tillfälle. När jag kom hem fortsatte jag med lite slit. Bäddat rent, tvättat, diskat berget och dammsugit. Så nu ser min renbäddade säng skapligt lockande ut, dock skulle den vara ännu mer lockande med min snygga pojkvän i! Till kvällsmat blev det pannkakor, var sjuukt sugen på det. Gjorde en hälsovariant, jag blir sprängmätt på 3 stycken sånna, "vanliga" pannkakor kan jag lätt äta det dubbla.




Hälsopannkakor 2 pers.

2 ägg
1 dl vetemjöl
1 dl grahamsmjöl
4 dl mjölk (mellanmjölk)
linfrön
salt
proteinpulver (kan uteslutas)
flytande margarin












men sen får det vara nog med det nyttiga, till pannkakorna ska det självklart vara sylt, grädde & sirap/socker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0