tisdag


Grattis till mig själv på min namnsdag ;-)  som sagt var typ halva släkten här och fikade och snackade lite skit, mina kladdkakor gillades, skickade med hem till männen i släkten som tyvärr jobbade. Fick en tacoform, strumpor, chokladkakor, trisslott & money. Någon annan som firar namnsdagar? Kanske överdrivet, men helt klart ett bra sätt att samlas och träffas!

Efter fikat åkte jag, mami och matilda till kupolen en sväng och avslutade sen med mat på grill house :-)

Nu ska jag lägga mig och bläddra i nya veckorevyn innan jag ska ut på en p walk. + träffa andreas innan han ska jobba, jag HATAR när han jobbar natt!



Kommentarer
Postat av: frida

Grattis! :)

2009-07-21 @ 22:05:55
URL: http://freuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0