tisdag


Godmorgon! Jobbar väldigt mycket denna vecka så tyckte jag var värd att sova ut idag, har iofs vaknat till några gånger men skönt att bara kunna somna om och veta att man ändå har hela dagen fri :-) Blir en promenad snart, sen hem till baby ikväll, allt på den fronten är för perfekt och skulle vilja tillbringa varenda sekund med han ♥

Igår tog jag ut komp och slutade halv 5 på jobbet, åkte och handlade mat för mamma & pappa skulle komma på besök. När jag kom hem var Andreas där, och han hade städat varje millimeter i lägenheten (vilket jag inte märkte, haha åh dumma mig) dåligt samvete man får då. Jag får skylla på att jag var stressad för att få klart maten. Så det blev middag och massa snack i några timmar :-) God mat var det också om jag får säga själv. Fick en skohylla av m - & p, det har stått på min inköpslista sen jag flyttade hit, men nu efter 7 månader med skor över hela hallgolvet äger jag en (y) Som med allt annat skulle man skruva ihop den själv, hade tänkt överlåta det till Andreas men det första jag tog tag i när jag klev ur sängen var att skruva ihop den, yey, ääälskar att känna mig manlig :-D



Kommentarer
Postat av: andreas

ojojoj;) duktig tjej!! du behöver ju inte mig;) fett snyggt de var i hallen nu iaf:)kyssar älskar dej<3<3

2009-07-29 @ 11:10:41
Postat av: andreas

ojojoj;) duktig tjej!! du behöver ju inte mig;) fett snyggt de var i hallen nu iaf:)kyssar älskar dej<3<3

2009-07-29 @ 11:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0