söndag


Gårdagen var mest väldigt trevlig, en kul förfest med mycket folk! :-) många nya ansikten dök upp, ofta dömer man folk innan man ens träffat dom, och tyvärr brukar man alltid ha rätt också. Till exempel ställde jag en trasig lampa i duschen och någon 'råkade' snubbla på den och krossa den i 1000 bitar när den skulle knyta skorna på toaletten!? Öhm jag har en hall till det annars. Så blir hem och storsanera duschen sen. Var uppe och dammsög och torkade golv till 3 inatt. Nej usch nu låter jag gnällig, var ju trots allt sjukt kul och ös ändå från kl 7, tack för det! ;D Trötter idag men det blir nog en skön dag på jobbet ändå. Till kvällen MÅSTE jag träffa Andreas <3

massa bilder togs igår, får komma upp senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0