slösa, & spara.


jag tröstköpte lite nytt smink iallafall, dock på Make Up Store vilket svider i plånboken men bra grejor! nytt rouge & ett blekt läppstift med idomin effekt. 2 små förpackningar och jag fick feetasteee påsen till de :p hade en gratis kupong på en shakesallad från donken så tattar johanna var i farten och hämtade ut den och käkade när jag kom hem, ost & skinksallad var det och den var blää äcklig. köp inte den!


sen har min älskade varit här en stund samtidigt som jag bakade kladdkakor till imorgon för då är det min namnsdag. töntigt nog så har vår lilla släkt alltid firat namnsdagar ;-) så då blir det blir fika hos mig. hade i jordnötter i en av kladdkakorna så det blev snickers liknande, och i den andra hade jag i marabou apelsin i smeten. har såklart tjuvsmakat och dom blev super!


nu ska jag ta en kvällsprommis runt sportis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0