onsdag


myspys väder! :-) tv, skvallertidningar, blåbärsté & negerbollar håller mig sällskap ikväll. dock får det sluta regna tills jag ska cykla till jobbet imornbitti.


jobbet på gruppbostaden rullar på, kollat på en DC match och käkat glass på fältet. haha gjorde kräm till kvällsmat åt en av dem (ekströms pulver man blandar med vatten) hon tyckte jag var grym på att laga kräm och det skulle hon från och med nu äta varje gång jag skulle laga mat åt henne eftersom jag var kung på att 'laga' det! jobb imorn då sen är jag ledig 4 dagar, sköönt! lutar mot Andreas stuga :-)


jag & mamma var förresten och tränade på svea igår mellan två av linas matcher. Det var ett tag sen sist, och det KÄNNS idag! igår var det även kalas för min kusin wilma som fyllde 11 :-) jag, sarah & andreas avslutade kvällen hemma hos mig med buzz & en wallander rulle. hämtade lina på cozmos vid tolv, herregud pluttan blir sååå stor! hon är iallafall den drygaste människan som finns att sova bredvid :p

Kommentarer
Postat av: amandis

jag ska inte slå nåt i huvudet på dig :) en helt annan j. min telefon är helt cepestörd så jag svarar ibaldn, ibaldn inte och ibland vet jag fan ingenting. haha. puss på dig.

2009-07-09 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0