onsdag



Denna vecka jobbar jag riktiga skittider på jobbet, tider som tar upp hela dagarna. På ett sätt är det skönt, då faller jag in i det mer normala livet, dvs jobbar hela dagen och avslutar med träning innan man kommer hem till mat - duschen - tv - dator - & sängen. Men just denna vecka känns det ändå okej att jobba mycket eftersom det är min sista vecka på gruppbostaden :'( Usch usch inte kul, har trivts så himla bra där verkligen. Men men, idag så blev det Body Balance på SVEA efter jobbet, älskar det passet! skönt att sträcka ut min oviga kropp. När jag kom hem var min baby helt oväntat hemma hos mig, men jag hade feting huvudvärk och var sur, sen skulle jag vara socialare men då ringer hans chef och frågar om han kan jobba natt så nu sitter jag ensam i alla fall, och har ingen lust att lägga mig nu längre när jag ändå ska sova ensam, passar iofs lite bra så kan jag sura ifred :p



Och fy satan vad kallt det blir i lägenheten så fort tempen ute sjunker, påminner om i vintras när hela jag höll på att förvandlas till en istapp. Idag när jag duschat fick jag hjärtsnörp när jag kom ut ur badrummet, och inte går det att få nån värme från elementen heller, snålt! Lägenheter kan aldrig vara normala, saknar huset i Gustafs då, där man kunde sova med fönstret öppet eller brassa på elementet om man så ville. Här där jag bor på nedersta våningen vågar jag inte sova med fönster öppna om jag sover ensam :p


Spikmatta & börja läsa Så dumt (Av Mia Törnblom) nu.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0