onsdag


Jag och Andreas har haft en helt perfekt dag/kväll. Jag hade lagat middag innan bion, råstekt potatis med bacon inlindad kycklingfilé (oj, det där lät) inte så svårt men gott! Drog oss ner till stan, och vi var båda som barn på julafton för det var ju faktiskt harry med stort P vi skulle se ;-) Och bra, det var den verkligen, kändes inte som att den var 2,5 timmar lång. Hann hem en stund till mig och kramas efter bion och nu har A iallafall åkt för att jobba natt sen imorgon ska han på fotbollscup fredag - söndag, triiiist! men iofs så jobbar jag 4 av de 4 dagarna så rätt ok ändå. ledig lördag kväll så då kanske man borde hitta på nått vettigt :-)

klickade nyss hem en prenumeration på fitness magazin, brukar läsa den på svea men eftersom jag inte är där alltför ofta för tillfället får jag ta den till dörren istället. Nu blir det kanske ännu värre när det bara är att hämta tidningen när den landat på hallmattan, kommer jag väl aldrig igång med träningen igen, men kanske kan läsa mig till en platt mage ;-)


ska sova nu, jobb imorn igen efter några dagars ledigt, sista rycket på gruppbostaden nu :'( 

Kommentarer
Postat av: Andreas<3

a de var fett med mys!!!!:Dkommer sakna dej(A)älskar älskar älskar dej!!!<3<3<3<3<3

2009-07-23 @ 05:53:52
Postat av: Matilda

nej jag beställde från nått annat, Det kostade bara 500:- ;) & grattis till halvåret love ya <3

2009-07-23 @ 14:09:15
URL: http://tildaalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0