måndag



Får bli lite update nu, helgen gick fort som bara den. Började med sätercrusingen på fredagen, grillning hos moster med massa blandat folk, vi 'ungdomar' satt upp på alexanders balkong och hade det gött i solen. Kom inte iväg till säter förens halv tio.  Jag & Mathilda fick åka till säter i wikmans tuffa bil, roligt som bara den, var helt döv av musiken sen när vi klev ur :p när vi väl var i säter efter att ha hamnat mitt i crusingtåget och fått sega oss fram var den förfesten vi skulle på där redan slut. Så det blev en sväng till Pontus en snabbis innan stan, tråkigt nog hade dom flyttat stora öltältet så det var inte samma drag som vanligt, men men vi travade runt ett tag innan vi åkte hem vid 2. Jag och Andreas åt korv på statiol innan det blev sängen. Sjukt trevlig kväll :-)


     

   




På lördagen jobbade jag natt, kollade på pretty woman i min ensamhet och tjänade massa pengar, lite tråkigt eftersom andreas och några skulle grilla och fiska. Men på söndagen var jag ledig och då blev det grill och fiskning för mig och my love, noll fisk & råa hamburgare, haha ;D men mysigt det hade vi!



jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Anderas<3

A de va as mysigt men trök att vi inte fick non fisk:P Älskar dej också!!HUR MKT SOM HELST!!!!<3<3<3

2009-07-20 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0