lördag


åhå nu har jag strykt gardiner för fulla muggar och gjort lite sommrigare hemma. + att jag kokade ihop fetaste chili con carnen när jag kom hem från jobbet! jobba över en timme idag för vi var på teater, hushagsvandring. nu har jag äntligen slagit ner arslet i soffan, dock är det jobb imorgon igen så det känns inte som en lördag.


igår var förresten en grymt kul & blöt kväll, jag behövde verkligen en sån kväll :-) började hemma hos fritte och skulle så stort grilla, men korven hamnde i stekpannan :p fixa, gammal great music, kortspel & sen lagomt tills vi skulle cykla till krogen kom åskvädret. det var helt galet! mina ljusa jeans såg helt mörka ut & linnet blev genomskinligt. dessutom tappade jag min mobil helvete rakt i en vattenpöl så alla delar flög åt alla håll, efter det funkade den inge bra... var och lämnade in den imorse så med lite tur kanske den lagas och det går på garatin eftersom jag sa till expiditen att jag inte hade eeeeen eeeeenda aaaning om hur högtalaren o micken hade gått sönder eller varför mobilen inte går att ladda längre. trots vädret var det en bra kväll, mötte upp lite gamla godingar på väg till krogen så vi hade kul fastän brist på folk ute.

Kommentarer
Postat av: sarah

gick det så illa med telefonen?

2009-07-05 @ 23:22:56
URL: http://sarahedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0