it's only life.



jobbat klart för denna vecka, ledig 4 dagar nu. längtar som en tok tills imorgon då det bär av upp till hälsingland :-) fredag - söndag. hyra många filmer, äta mycket god mat, mycket chips & massa godis! haha vi är lätt det fetaste paret :-D

jobbat från klockan 11 imorse, iiinte så kul att cykla dit i regnet. när jag kom hem har jag hunnit pyssla om både mig själv (inpackning, ansiktsmask, målat finger & tå naglar) och lägenheten (städa, tvätta, diska) har lirat guitar hero i min ensamhet medan jag väntat på att tvättmaskinerna skulle bli klaaara :p men nu är dom de och jag ska släpa mig mot sängen, blåsa håret först bara.

godnatt   

Kommentarer
Postat av: älsklingen;)

glöm inte att jag kom på besök och pysslade om dej!!:(

2009-07-10 @ 06:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0