1/1


gud vad allt känns perfekt med lägenheten, har spenderat hela dagen där. pappa har skruvat ihop alla möbler och jag & syrran har diskat och fixat ordning köket :) nu är det sängen och alla kläder som ska dit bara sen är jag borlängebo på rikigt! så imorn kommer jag nog antagligen sova där, synd att jag jobar imorn bara, hade velat va där och göra klart det sista nu när man ändå är på gång. var kul att packa upp kassarna från IKEA osv för jag hade hunnit glömma bort vad jag hade köpt. mormor och morfar kom förbi och sa hej :) och efter det kom patrik min granne (och linus kusin) och plingade på och kikade. känns som han kommer att få hjälpa mig med tv & data biten :p fast pappa satt upp och installerade tv'n idag innan vi åkte hem, blev jättebra! på väg hem åt vi på subway!




fikapause



gårdagen då, den blev lyckad :) jobbade till 14, sen kom mamma och hämtade mig. jag åkte hem och packade och sen vid 7 åkte vi till säter för att äta på athena, familjen + pappas kompis jocke. gott gott! efter det mötte jag upp therese men hann bara förfesta 30 min, tur att jag drack till maten iaf. sen var det alltså åselby nästa, var hur trevligt som hellst, träffade mycket kul folk & det kändes som ALLA var där. åkte hem vid 1, så imorse var jag ganska pigg ändå och tur var väl det när man haft häcken full hela dagen.


                                                  


                                                                                  
    

                                                                 

Kommentarer
Postat av: tovae

men gahh vilket utseende du har :)

2009-01-22 @ 21:23:11
URL: http://tovae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0