torsdag


jag tycker ganska mycket om mitt krångliga liv här i borlänge ändå. i 3 hela veckor har jag bott i borlänge nu, allt funkar bra. det med diskningen har spårat ur men med maten går det skitbra. tvätta har man inte hunnit göra än, men funderar på att gå och köpa lite fler strumpor så slipper jag tvätta på ett tag :p

igår så blev det utgång i alla fall med skönaste brudarna, sarah & lovisa - ni är mina bästa <3 och en öl blir oftast flera (: kom hem 3 inatt så lite slitsamt på jobbet idag, med laddade med resorb (fast jag vet att det inte är bra) och alvedon så jag håller mig skapligt pigg idag. blir skönt att komma hem sen, simon kommer då och fixar med min dator/bredband. sen kommer a, blir en bra kväll det!
 
nu ska jag gå ut och posta adressändrings grejset så jag kan få nån post, eller räkningar har man redan hunnit fått. datorn på 5000 plus hyran 3000, tråkigt!

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Annanas

Gud vad jag älskar att jobba med dig.

Man få veta så mycke.

Jag älskar att lyssna på ditt liv.

Du lever precis som man ska göra.



Ses imorgon igen hoppas jag får höra mer

2009-01-22 @ 21:47:55
URL: http://pineappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0