natt


imorn är jag ledig o det ska bli så underbaaaaart, ska upp vid 10 iaf för kl 11 har jag lovat syster att äta lunch med henne på kuppan :) sen ska jag storhandla, passa på när jag kan ha bil. sen blir det sola, städa diska osv & kvällen blir nog nice som dom flesta kvällar blivit på sista tiden :)) åh va jag är glad när jag är med dig.     








dagen på jobbet gick snabbt, anna jobbade vilket alltid är roligast. träning på svea efter det! sen har jag & thomas druckit vin hos mig och snackat massa skit, killar är för lätta att umås med även om det går lång tid mellan gångerna man ses. följde med ner på stan men vände på en gång och här sitter man med datorn i knä, sängen mycket snart!

hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0