måndag


slutet på helgen blev också bra, lördagen va riktigt skoj :) jag lovisa & sarah började hos mig, klädvalet gjorde mig tokig. men sen kom grabbarna o dunken, jag kände en av grabbarna men kom bra överens med hela högen (y) jag fimpade hål i mina fina gardiner :'( åååååh. men annars vare städat. grabbarna lånade sarahs lägenhet o vi tjejer drog på krogen. de va kul tror jag :p haha sen bellas + lite chill efterfest hos sarah med minst sagt oväntat besök. jag och a kom hem runt 5. sen var det söndag och leksands match, anna victor anton kom till mig på en snabb fika innan för att kolla på lägenheten. sen for vi till leksand och käkade mat innan, blev lite besviken på att det inte va taco buffé, men men.. mat som mat vafan :p gott vare iaf, sprängmätt. och på vägen hem hoppade jag av i 'skogen' (; imorse räknade vi med att vi säkert skulle missa bussen så vi sattsade på en tidigare och javisst missar vi den, men pga av planeringen hann jag till jobbet :p efter jobbet har jag tränat, solat, lagat pannkakor & duschat. nu väntar disken, sen spikmatta. införskaffade mig en idag. moster hade sin med till fjällen och jag blev helt beroende. men nu har jag min egen :D

vi hörs, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0