måndag


denna vecka är 6 arbetsdagar för mig, & på söndag ska vi på jobbet till leksand och kolla på hockey och äta där innan. betyder att jag inte slipper arbetskompisarna en enda dag denna vecka, hah :p kändes som en väldigt kort helg, i fredags blev det utgång i alla fall. jag, sarah & lovajs kunde inte bestäma vad vi skulle göra så vi började med en öl hemma hos mig bara. men sen kom det lite mer folk och vi hade jätte trevligt verkligen :) det slutade med flamman ändå + bellas kebab innan jag och lovisa somnade hos mig, sarah den jäveln hade allt annat än kvinnligt sällskap i sängen den natten :D o på lördagen var det bara att gå upp och jobba, när man kommer hem sen sitter kusin i trappuppgången så  då blev det  lite skitnsack med han :) efter han dragit duschade jag och tänkte ta min efterlängtade middagslur, men då ringer august min 'gamla' jobbkompis och vill hälsa på, så javisst då vare bara att hålla sig vaken. men det var kung att träffa han, hade ganska mycket att prata om nu när han inte bor i borlänge längre. sen körde han ner mig på stan där jag mötte upp a för att hyra filmer, fyfan penelope - vilken pajasfilm, hyr inte den :p till filmen blev det öl & popcorn och med det så behöver jag ordna mig en ny platta för nu är lagret tömt. söndagen tillbringades länge i sängen, sen var det städning, diskning och handla lite. och kvällen spenderade jag hos sarah med filmer (miami vice & dumpad), godis, chips & dip  :)

imorgon får jag min dator och bredbandet tror jag redan ska finnas (y)

puss!


Kommentarer
Postat av: Lovajs

bara 3 dagar till helgen Johanna!

2009-01-20 @ 17:06:52
URL: http://lovisagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0