lördag


sitter hemma i älskade gustafs, har varit på pärlan (för första gången fast jag bott här hela mitt liv typ) jag o mam har vart på prommenad sen har jag fått god mat och såklart passat på att datanörda en massa och fixat det med adressändring så jag kanske kan få nån post nån gång. 

veckan har gått ruskigt snabbt, lina har sovit hos mig en natt och då var vi på bio och kollade på vi hade i alla fall tur med vädret :) den va så jävla braa, minst lika bra som ettan. 

i onsdag var vi ut, hade lite förfest hos mig innan :) det var trevligt. riktigt kul faktiskt, konstigt att man alltid har roligast på onsdagar. 

och igår hade vi spelkväll hos sara, blir samma ikväll :) pappa ska skjutsa tillbaka mig till borlänge om ett tag.

snart får jag antagligen bredband så det kan bli lite bättre uppdatering här!

nej nu ska jag packa ihop och åka "hem", för gustafs är fortfarande hemma för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0