lördag

vilket jävla väder, på väg hem från jobbet idag ringer min älskade moster och frågar om hon får hälsa på mig en timme, och javisst där fick man både skjuts hem plus massa tvätthjälp för hade min första tvätt tid idag. sen har jag dammsugit, städat toan och nu ska jag bädda rent sängen :p intressant va!

snart kommer lovisa förhoppningsvis hit, verkar bli hon och jag som ska dricka idag. har ingen lust just nu men det ordnar nog upp sig senare :)

nu ska jag ner i källarn och kolla om tvätten är klar! ha en trevlig kväll, puss!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

sjukt liten jag såg ut på den bilden! men den är ju på oss så! ;) <3

2009-02-02 @ 21:05:13
URL: http://lovisagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0